Вівторок, 23 Квітня 2024, 17:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. № 6

Меню сайту
Категорії розділу
Анкети [5]
Анкети для учнів і дітей
Все для психологічної служби [10]
все для психологічної служби школи
Ігри [4]
Розвиваючі ігри
Міні-чат
Наше опитування
Чи потрібен учню мобільний телефон у школі?
Всього відповідей: 279
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Навчально-виховний процес

Головна » Файли » Психологічна служба » Все для психологічної служби

Гра асоціації
04 Червня 2010, 10:12

Семінар на тему «Навчально-дидактичні ігри як засіб розвитку пізнавальної діяльності учнів на уроці»

 

Анкета для вчителів зарубіжної літератури

 

  1. Чи уявляєте ви письменника, творчість якого вивчили, як особистість? Чи розумієте його радості й печалі, страждання і прагнення?
  2. Який вибір, важливий для своєї долі, зробив ваш улюблений герой?
  3. Життєвий вибір якого літературного героя ви не поділяєте?
  4. Чи ставите ви запитання до художнього тексту, який читаєте? Наведіть приклад.
  5. Який художній твір спонукав вас замислитися над особливостями минулої історичної епохи? Над сучасною історичною добою? Якими були ваші роздуми?
  6. Який твір зарубіжної літератури вразив вас настільки, що ви відчули зміни у своєму внутрішньому світі? Які саме?
  7. Спілкування з якими поетичними рядками вам допомагає поліпшити настрій, подолати труднощі?
  8. Чи знаєте ви вірш, який відповідає вашому внутрішньому світу, близький вашій душі?
  9. Чи бачите ви в рисах особистості літературних героїв національне?
  10.  Як літературні герої переживають свою національну приналежність?
  11. У якому творі ви відчули мужність людини протистояти тиску інших на себе, на те, що було в серці?
  12. Чи виникло у вас бажання висловити свою особливу думку про прочитане, відмінну від тих, що лунали в класі або були надруковані в підручнику?
  13. Кого з літературних персонажів ( героїв прози, драми, поезії) ви можете назвати вільною і рішучою людиною, бо він ( вона) свідомо обрав і зберіг своє «Я»?
  14. Які думки, прочитанні в зарубіжній літературі, стали вашими особистими переконаннями?
  15. Чи були випадки, коли ви не погоджувалися з твором, внутрішньо сперечалися з автором? 

 

 

 Гра асоціації

1. Ця гра дає можливість проаналізувати свої індивідуальні особливості і провести паралель з якимось образом.

2. Учень має можливість порівняти, як він сприймає самого себе і як його сприймають однокласники.

3. Розвивається образне мислення.

 

 

  1. Якщо ви книга, то яка?
  2. Якщо ви художній твір, то який?
  3. Якщо літературний герой, то який?
  4. Якщо журнал, то який?
  5. Якщо ви письменник, то який?
  6. Якщо літературний жанр, то який?
  7. Якщо казка, то яка?
  8. Якщо роман, то який (історичний, морально – психологічний, пригодницький)?
  9. Якщо міф, то про що?
  10. Якщо сюжет твору, то який?
  11. Якщо літературний напрямок, то який?
  12. Якщо уявити людину монологом, то про що в ньому йдеться?
  13. Якщо розвязка твору, то про що в ній йдеться?
  14. Якщо комедія, то яка?
  15. Якщо повість , то про що в ній йдеться?
  16. Якщо людина прислів’я , то яке ?
  17. Якщо ліричний герой , то який?
  18. Якщо новела, то яка?
  19. Якщо загадка, то про що?
  20. Якщо поема, то як вона називається?  
Категорія: Все для психологічної служби | Додав: school-6
Переглядів: 1497 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Випадкові фото


Copyright MyCorp © 2024