Вівторок, 19 Березня 2024, 14:25
Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. № 6

Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Чи потрібен учню мобільний телефон у школі?
Всього відповідей: 279
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Для батьків

Шановні батьки, запрошуємо Вас до співпраці! Хотілося б дізнатися які враження отримала Ваша дитина в перші дні навчання в школі. Висловіть будь-ласка Ваші зауваження та побажання.

Батьки та школярі

                 Уже середина навчального року, на початку якого ми покладали великі надії на наших школяриків. Але не завжди все складається так, як бажається, і винні в цьому не тільки діти, але й дорослі, які не завжди розуміють, що початок та середина навчального року – найважчі для учнів, особливо для першокласників.

                 Звичайно ж невдачі наших дітей засмучують нас, подеколи породжують відчай, ми бурхливо переживаємо погані оцінки та зауваження вчителів, не завжди замислюючись, що оцінка суб’єктивна (вчитель не завжди буває правий). Що дитина, відповідаючи, може бути стомленою, почуватися погано, з рештою просто швидкий темп уроку не дає змоги все зосереджено обдумати. Замкнуте коло: в класі – невдачі, в дома – нерозуміння. Форми непорозуміння, невдоволення можуть бути різними, як крайній варіант – фізичне покарання, так і моральне – батьки, ображаючись, перестають розмовляти з дитиною, не розуміючи того, що таким методом вони не допомагають їй, а навпаки підкреслюють байдужість до неї, бо це є своєрідне "психологічне побиття”, інколи діє набагато сильніше за пасок. Ще важче дитині, коли тато й мама не можуть чи не хочуть знайти спільну лінію поведінки, виробити єдині вимоги: трапляється, мати карає, а тато жаліє, чи навпаки. Також забувають врахувати, що перші невдачі, помножені на нерозуміння і нетерплячість дорослих можуть психологічно зламати малюка й відбити зовсім охоту до навчання. Як же прожити хоча б один день без нервування, повчань, взаємних образ? - часто можна почути від батьків. Ось декілька порад, спробуйте скористатись ними.  

1.Будіть дитину спокійно, вона, прокинувшись повинна побачити усмішку й почути ваш ласкавий голос. Не смикайте зранку, не докоряйте за помилки, навіть якщо вчора попереджували.

2.Не підганяйте, виховувати в дитині вміння розраховувати час – ваше завдання, а якщо це вам погано вдається, то провина в цьому тільки ваша.

3.Не відправляйте дитину до школи без сніданку: навіть, якщо вона додатково снідає в школі, то до того часу їй ще доведеться багато попрацювати.

4. Не прощайтеся попереджуючи й наставляючи: "дивись не пустуй”, "поводься добре”, ”щоб сьогодні не було поганих оцінок” і т. п. Побажайте дитині успіху, підбадьорте, поцілуйте, скажіть, що ви її любити. Пам'ятайте, в неї попереду важкий день.

5. Забудьте вислів ”що ти сьогодні отримав?!”, принаймні при зустрічі. Зустрічайте учня після школи спокійно, не звалюйте на нього тисячі запитань, дайте розслабитися (згадайте, як ви почуваєтесь після напруженого робочого дня, багатогодинного спілкування з людьми). Дитина відпочине і сама вам все розкаже. Якщо ж дитина збуджена, хоче чимось поділитися, не відмахуйтеся, не відкладайте розмову на потім, обов'язково вислухайте, обміняйтесь думками.

6. Якщо бачите, що дитина засмучена, не допитуйтеся чому, нехай вона заспокоїться і якщо не почне розказувати сама, то пізніше, наодинці підніміть делікатно цю тему.

7. Вислухавши зауваження вчителя не поспішайте влаштовувати виховну роботу. Продумайте спочатку, які підібрати слова і акценти, щоб дитина зробила правильні висновки, і ви досягли бажаного результату. І ще, намагайтеся, щоб ваші розмови з учителями відбувалися за відсутності дитини.

8. Після школи не поспішайте садити дитину за уроки, їй необхідно дві – три години відпочити (а в першому класі добре було б години півтори поспати) для відновлення сил. Кращий час для роботи над уроками з 15-ї до 17-ї години. Заняття ввечері низькопродуктивні.

9. Не примушуйте робити всі уроки за раз, після 15-20 хвилин занять необхідно 10-15-хвилин перерви.

10. Коли дитина працює над уроками намагайтеся не сидіти "над душею”, дайте їй можливість попрацювати самостійно, але якщо буде потрібна ваша допомога, то наберіться витримки. Не забувайте про важливість вашої підтримки ("не хвилюйся все вийде ”, "давай розберемося разом”, "я тобі допоможу”) , для дитини це просто необхідно. Не акцентуйте увагу на оцінках.

11. У спілкуванні з дитиною намагайтесь уникати "якщо ти зробиш то…”. Часто умови стають нестерпними незалежно від дитини, і ви можете опинитися в дуже складній ситуації.

12. Знайдіть (принаймні постарайтеся знайти) протягом дня хоча б півгодини, коли ви будете належати лише дитині, не відволікаючись на домашню роботу, телевізор, спілкування з іншими членами родини. Нехай в цей час будуть для вас найважливішими справи, турботи, радощі й невдачі вашого малюка.

13. Намагайтеся виробити єдину тактику спілкування з дитиною усіх дорослих у родині, свої педагогічні розбіжності вирішуйте без неї. Якщо виникли труднощі, то за порадою ви можете звернутися до вчителя, лікаря, психолога, також не варто відмовлятися від літератури для батьків, там ви можете знайти багато корисного.

14. Не будьте байдужими до скарг дитини на головний біль, втому, поганий настрій. Найчастіше це об’єктивні показники перевтоми, труднощів у навчанні, можливо варто переглянути режим дня, особливо години відпочинку.

15. Намагайтеся не згадувати перед сном неприємності, не з’ясовуйте стосунків, не обговорюйте завтрашню контрольну і т.п. Краще, розкажіть дитині улюблену казку перед сном, лагідно погладьте та поцілуйте. Все це її заспокоїть, допоможе зняти напругу, що накопичилася протягом дня, і спокійно заснути. Пам’ятайте, завтра – новий день, і ми повинні зробити все, щоб для наших дітей він був спокійним, добрим і радісним, і тільки в такому випадку ми зможемо досягти бажаного результату.  




Десять правил виховання дитини!!!


ЛЮБИ СВОЮ ДИТИНУ!
Радій, що вона є, сприймай її такою, яка вона є, не ображай її, не принижуй, не підривай її впевненості в собі, не карай несправедливо, не відмовляй у своїй довірі, дай дитині привід любити тебе.
 
ОБЕРІГАЙ СВОЮ ДИТИНУ!
Захищай її від фізичних та моральних небезпек навіть тоді, коли доводигься поступатися власними інтересами чи навіть ризикувати власним життям.
БУДЬ ГАРНИМ ПРИКЛАДОМ ДЛЯ СВОЄЇ ДИТИНИ!
Прищепи Їй повагу до традиційних цінностей, сам живи у злагоді з ними, стався до дитини з почуттям відповідальності. Дитині потрібна дружна родина, в якій шанують і люблять старих, підтримують щирі сгосунки з ріднею та друзями. Дитина повинна жити в такій сім’ї, де панує правда, чесність, скромність та гармонія.
ПОГРАЙСЯ 3І СВОЄЮ ДИТИНОЮ!
Знайди для неї час, розмовляй із нею, грайся, як це їй подобається, сприймай її забави серйозно. Ознайомся зі світом її уявлень.
ПРАЦЮЙ РАЗОМ 3І СВОЄЮ ДИТИНОЮ!
Допомагай дитині, коли вона хоче взяти участь у роботі. Коли дитина вже підростає, привчай її бути учасником усіх господарських справ. Під час дозвілля та канікул дитина повинна теж підтримувати активну діяльність як у школі так і вдома.
ДОЗВОЛЬ ДИТИНІ НАБУТИ ЖИТТЄВОГО ДОСВІДУ.
Дитина визнає лише той досвід, який вона впізнала особисто. Твоя власна досвідченість часто буває зайвою для твоєї дитини. Дай їй можливість нагромадити власний досвід, навіть коли це пов’язано з певним ризиком. Дитина, що її надміру оберігають, дитина, застрахована ві будь-якої небезпеки, часом стає соціальним інвалідом.
ПОКАЖИ ДИТИНІ ПЕРЕВАГУ НА МЕЖІ ЛЮДСЬКОЇ СВОБОДИ!
Батьки повинні розкрити перед дитиною чудові можливості розвитку та утвердження людської особистості відповідно до особистостей кожного. Водночаз дитині слід показати, що будь-яка людина має визнавати й дотримуватися певних меж в своїх вчинках як у родині, так і в колективі, в суспільстві; додержуватися законів і правил співжиття.
ПРИВЧАЙ ДИТИНУ БУТИ СЛУХНЯНОЮ !
Батьки зобов’язані слідкувати за поведінкою дитини, скеровувати її так, щоб її вчинки не задавали прикрощів ні їй самій, ні іншим.

СПОДІВАЙСЯ ВІД ДИТИНИ ЛИШЕ ТАКОЇ ДУМКИ ЧИ ОЦІНКИ, НА ЯКУ ЗДАТНА ВІДПОВІДНО ДО СТУПЕНЯ ЗРІЛОСТІ ТА ДОСВІДУ!
Дитині потрібно час, щоб навчитися орієнтуватися в цьому складному світі. Допомагай їй, як тільки можеш, вимагай від неї власної думки або самостійного висновку лише в тому разі, коли вона здатна на це відповідно до ступеня свого розвитку та набутого досвіду.

ДАЙ ДИТИНІ МОЖЛИВІСТЬ ДІСТАТИ ТАКІ ВРАЖЕННЯ, ЩО ЗГОДОМ МАТИМУТЬ ЦІННІСТЬ СПОГАДІВ!
Дитина "живиться" так само, як і дорослі враженнями. Вони дають їй можливість ознайомитися з життям інших людей та з навколишнім світом.




  • Якщо дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти.
  •  
  • Якщо дитина живе у ворожості, вона вчиться агресивності.
  •  
  • Якщо дитину висміюють , вона стає замкнутою.
  •  
  • Якщо дитина росте у докорах, вона вчитъся жити з почуттям вини.
  •  
  • Якщо дитина живе в терпимості, вона вчиться сприймати інших людей.
  •  
  • Якщо дитину заохочують, вона вчиться вірити в себе.
  •  
  • Якщо дитину хвалять, вона вчиться бути вдячною.
  •  
  • Якщо дитина росте серед чесності, вона вчиться бути справедливою.
  •  
  • Коли дитина живе у безпеці, вона вчиться вірити в людей.
  •  
  • Якщо дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе.
  •  
  • Коли дитина живе в розуміні та доброзичливості, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Випадкові фото


Copyright MyCorp © 2024