Аналіз визначення психолого-педагогічної компетентності класного керівника - Робота з класними керівниками - Виховна робота - Навчально-виховний процес - Дубенська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6
Четвер, 08 Грудень 2016, 10:56
Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. № 6

Меню сайту
Категорії розділу
Робота з класними керівниками [11]
Класні керівники і завуч з виховної роботи школи
Робота з батьками [6]
Робота з батьками
Правова освіта [4]
Формування правової культури, виховання поваги до прав і свобод людини, поваги до державних символів; знання й дотримання в повсякденному житті і поведінці законів України , активна протидія до тих, хто порушує закон
Учнівське самоврядування [1]
Учнівське самоврядування має за мету – розвиток організаторських здібностей у вихованців, розширення діапазону діяльності дорослих та дітей – членів єдиного колективу, можливості їх співдружності, творчого пошуку, ініціативи.
Анкети [2]
Анкети для учнів і вчителів
Робота з учнями [5]
Загальне [6]
Виховна робота, мета, завдання, напрями, методи
Міні-чат
200
Наше опитування
Чи потрібен учню мобільний телефон у школі?
Всього відповідей: 272
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Навчально-виховний процес

Головна » Файли » Виховна робота » Робота з класними керівниками

Аналіз визначення психолого-педагогічної компетентності класного керівника
[ Викачати з сервера (52.0Kb) ] 03 Грудень 2009, 14:53
Аналіз визначення психолого-педагогічної компетентності класного керівника Зміст Так "+", ні - "-" Примітка Блок знань: І. Знання нормативно-правових актів, що регламентують фун¬кціонування освітньої системи. Психолого-педагогічні знання: 1. Загальна психологія (розуміння структури психічної діяльності людини, основних форм її прояву, розвитку та перебігу). 2. Вікова психологія (закономірності психічного розвитку людини на різних етапах онтогенезу (індивідуального) життя). 3. Педагогічна психологія: • закономірності процесу формування особистості в онтогенезі; • психологія виховання; • психологія педагогічної діяльності. 4. Педагогіка. 5. Історія зарубіжної та вітчизняної педагогіки. 6. Теорія та методика виховної роботи: • цілі, зміст, методи, форми виховання підростаючого поколін¬ня; • знання сучасних виховних технологій, нетрадиційних форм роботи із учнями. Загальні знання: 1. Історія України. 2. Основи культурології. 3. Основи філософії. 4. Основи політології. 5. Основи соціології. 6. Правові знання. 7. Соціально-економічні знання. 8. Основи комп'ютерної грамотності. 9. Основи освітнього менеджменту. Навчально-методичні знання: 1. Знання про наявність та зміст передового педагогічного до¬свіду з проблеми виховання в районі (місті, школі). 2. Знання сучасних досягнень в галузі педагогіки та психоло¬гії. 3. Знання технологій впровадження передового педагогічного досвіду та досягнень науки в практику. Блок умінь: Гностичні вміння: 1. Працювати з різними джерелами інформації. 2. Отримувати необхідну інформацію, обробляти, системати¬зувати, узагальнювати та використовувати її на практиці. 3. Користуватись новими інформаційними технологіями. Діагностико-проективні та аналітичні вміння: 1. Використовувати педагогічні та психологічні методи до¬слідження особистості учня та проектувати її розвиток. 2. Використовувати педагогічні та психологічні методи до¬слідження класної групи та проектувати її розвиток. 3. Вивчати соціальне оточення учня та передбачати його вплив. 4. Виявляти проблеми учнівської молоді (уявлення учнів про себе як особистість, визначення власних проблем та інтересів). 5. Проводити моніторинг зовнішніх проявів емоційного (внут¬рішнього) стану. 6. Аналізувати рівень особистісного зростання учня. 7. Аналізувати рівень розвитку класної групи. Рефлексивно-регулятивні вміння: 1. Визначити стан власного фізичного, психічного, соціально¬го та духовного рівня розвитку. 2. Співставляти власні особистісні характеристики з реальними особистісними характеристиками учнів та всієї клас¬ної групи. 3. Об'єктивно оцінювати рівень власної теоретичної готов¬ності до взаємодії з конкретними учнями та класною гру¬пою. 4. Визначити напрями самоосвіти та самовиховання. 5. Регулювати власну діяльність. 6. Аналізувати рівень власного особистісного зростання. Конструктивні вміння: 1. Визначити цілі, завдання, напрями, зміст, засоби, методи та форми індивідуальної роботи з учнями. 2. Визначити цілі, завдання, напрями, зміст, методи та форми групової роботи. 3. Планувати виховну діяльність на основі інформації: • уявлення учня про себе як особистість (проблеми, інтереси учнів класу); • реальний стан фізичного, психічного, соціального та духовно¬го рівня розвитку учнів; • характер соціального оточення учнів; • власні особистісні характеристики. 4. Розробляти технологію вирішення педагогічних задач. Організаційні вміння: • Викликати інтерес учнів до різних видів діяльності. • Використовувати виховні можливості школи та соціуму. • Використовувати різноманітні форми та методи жит¬тєдіяльності класної групи. • Координувати діяльність учасників навчально-виховного процесу. 6. Організовувати процес педагогічної підтримки дитини. Комунікативні вміння: 1. Адекватно сприймати та розуміти учнів. 2. Виявляти здатність до емпатії, конгруентність (відкритість). 3. Обмінюватись інформацією. 4. Організовувати спілкування школярів. Вирішувати конфлікти в системі «учень-учень», «учень- батьки», «учень-учитель». Блок знань: І. Знання нормативно-правових актів, що регламентують фун¬кціонування освітньої системи. Психолого-педагогічні знання: 7. Загальна психологія (розуміння структури психічної діяльності людини, основних форм її прояву, розвитку та перебігу). 8. Вікова психологія (закономірності психічного розвитку людини на різних етапах онтогенезу (індивідуального) життя). 9. Педагогічна психологія: • закономірності процесу формування особистості в онтогенезі; • психологія виховання; • психологія педагогічної діяльності. 10. Педагогіка. 11. Історія зарубіжної та вітчизняної педагогіки. 12. Теорія та методика виховної роботи: • цілі, зміст, методи, форми виховання підростаючого поколін¬ня; • знання сучасних виховних технологій, нетрадиційних форм роботи із учнями. Загальні знання: 1. Історія України. 2. Основи культурології. 3. Основи філософії. 4. Основи політології. 5. Основи соціології. 6. Правові знання. 7. Соціально-економічні знання. 8. Основи комп'ютерної грамотності. 9. Основи освітнього менеджменту. Навчально-методичні знання: 4. Знання про наявність та зміст передового педагогічного до¬свіду з проблеми виховання в районі (місті, школі). 5. Знання сучасних досягнень в галузі педагогіки та психоло¬гії. 6. Знання технологій впровадження передового педагогічного досвіду та досягнень науки в практику. Блок умінь: Гностичні вміння: 4. Працювати з різними джерелами інформації. 5. Отримувати необхідну інформацію, обробляти, системати¬зувати, узагальнювати та використовувати її на практиці. 6. Користуватись новими інформаційними технологіями. Діагностико-проективні та аналітичні вміння: 7. Використовувати педагогічні та психологічні методи до¬слідження особистості учня та проектувати її розвиток. 8. Використовувати педагогічні та психологічні методи до¬слідження класної групи та проектувати її розвиток. 9. Вивчати соціальне оточення учня та передбачати його вплив. 10. Виявляти проблеми учнівської молоді (уявлення учнів про себе як особистість, визначення власних проблем та інтересів). 11. Проводити моніторинг зовнішніх проявів емоційного (внут¬рішнього) стану. 12. Аналізувати рівень особистісного зростання учня. 7. Аналізувати рівень розвитку класної групи. Рефлексивно-регулятивні вміння: 7. Визначити стан власного фізичного, психічного, соціально¬го та духовного рівня розвитку. 8. Співставляти власні особистісні характеристики з реальними особистісними характеристиками учнів та всієї клас¬ної групи. 9. Об'єктивно оцінювати рівень власної теоретичної готов¬ності до взаємодії з конкретними учнями та класною гру¬пою. 10. Визначити напрями самоосвіти та самовиховання. 11. Регулювати власну діяльність. 6. Аналізувати рівень власного особистісного зростання. Конструктивні вміння: 1. Визначити цілі, завдання, напрями, зміст, засоби, методи та форми індивідуальної роботи з учнями. 2. Визначити цілі, завдання, напрями, зміст, методи та форми групової роботи. 3. Планувати виховну діяльність на основі інформації: • уявлення учня про себе як особистість (проблеми, інтереси учнів класу); • реальний стан фізичного, психічного, соціального та духовно¬го рівня розвитку учнів; • характер соціального оточення учнів; • власні особистісні характеристики. 4. Розробляти технологію вирішення педагогічних задач. Організаційні вміння: • Викликати інтерес учнів до різних видів діяльності. • Використовувати виховні можливості школи та соціуму. • Використовувати різноманітні форми та методи жит¬тєдіяльності класної групи. • Координувати діяльність учасників навчально-виховного процесу. 12. Організовувати процес педагогічної підтримки дитини. Комунікативні вміння: 5. Адекватно сприймати та розуміти учнів. 6. Виявляти здатність до емпатії, конгруентність (відкритість). 7. Обмінюватись інформацією. 8. Організовувати спілкування школярів. Вирішувати конфлікти в системі «учень-учень», «учень- батьки», «учень-учитель».
Категорія: Робота з класними керівниками | Додав: school-6
Переглядів: 1666 | Завантажень: 360 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Випадкові фото


Copyright MyCorp © 2016